نقاش سرگردان در خیابان های سنگی!

نور همیشه تاریکی را می شکافد،تاریکی نور را هرگز.

نقاش سرگردان در خیابان های سنگی!

نور همیشه تاریکی را می شکافد،تاریکی نور را هرگز.

طبقه بندی موضوعی

خشم من بر تو باد!لبخندت تیره و تار!

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ق.ظ
هیچگاه اجازه ی کشف بی مورد نداده ام.
لیست های طولانی خاص نیستند.
آن ها که در خیالشان به غلط تلاش در کشف من کرده اند،چیزی نیافتند،جز سوال های تو در توی گمره کننده.
نه،من به هیچ وجه خبیث نیستم.
من همانقدر دربرابرت صادق نبودم که تو معصوم نبودی.
کلمه ها یک سبکی سنگین اند.
اما برای من راه رهایی هست.
این همان چیزیست که همیشه انکار کرده ای،وبا این وجود پرستیده ای.
بی تفاوت جلوه کردی،چون بیش از حد خواستارش بودی.
من،
من،
دست نیافتنی خواهم بود.
اگر نه برای دیگران،
به حتم برای تو.
پ.ن:باید اندوه خورد برای برگه های دون مایه ای که درونم را بر آن ها نقش زدم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
دره آبی